čtvrtek 5. prosince 2013

My 5 favorites: * Listopad*





Ahoj všem!
Tak už máme i listopad za sebou. Teď už nestačíme ani mrknout a budou Vánoce! Dneska mám pro vás článek s mými favority za minulý měsíc. Jde o produkty nebo věci, které jsem si za předešlý měsíc (a nejen) zamilovala a nedala je z ruky :D

Původně jsem točila na toto téma video, které jsem si i nastříhala a upravila a když jsem s tím byla hotová a chtěla ho uložit, tak se mi vypnul pc. Sám od sebe. Dovedete si představit jak já byla naštvaná? :D Teď ho manžel odveze ke zformátování, protože už "blbne" nějskou dobu, tak snad potom bude vše ok. To jen tak na okraj pro pobavení nad mojí smůlou, která se mě poslední dobou nějak nechce pustit :D

1.

Náušničky z HáeMka jsem si kupovala už začátkem října ale v listopadu jsem je téměř nesundala z ucha. Hlavně proto, že nesnáším když se mi něco zamotává do šály a ta je teď mým věrným kamarádem každý den v téhle zimě. Pokud si pamatuju dobře, tak stály 5€. 

2.


Šampůnek o kterém jsem už básnila tady. Z těch silikonů, co znám jsem v jeho složení nenašla žádný, takže je k vlasům opravdu šetrný. Po jeho použití jsou vlasy krásně nadýchané, hebké, nádherně lesklé a nelámou se. Jen nevím jestli je k dostání i v Čechách nebo na Slovensku, já ho objevila až tady v Itálii. 

3.


Složení je hodně děsivé, doslova naprané silikony, ale i přesto zatím odvádí práci nejlépe ze všech makeupů, co jsem zkoušela a že jich bylo. Navíc, produktů ve kterých neni nějaký ten silikónek je pramálo :/ Bohužel. Mám v odstínu NW13, což je asi jejich nejsvětlejší odstín, alespoň se domnívám a sedí mi naprosto dokonale. O něm jsem už na blogu také mluvila a to v Loo nakupuje za září. Jen jsem nepochopila proč se k němu pumpička dokupuje zvlášť, takže pokud to někdo z vás ví, tak mi to určitě napište dolů, ať jsem zas o něco chytřejší. 

4.



Tramtadadá, slavná Naked 2. Ovšem v mých listopadových miláčcích je kvůli jednomu stínu. Ne že by ty ostatní byli špatné, používám je všechny a poměrně často, ovšem jen jeden stín používám opravdu KAŽDÝ den a je jím Tease. Dokresluji si s ním obočí, dělala jsem to už jako blondýna a seděl mi barvou naprosto dokonale. Mě se totiž blondýny s výrazným obočím vůbec nelíbí a proto jsem nemohla najít ten pravý odstín a až s touhle paletkou jsem ho našla. Ani mi nevadí, že stín je určený na víčko a ne na obočí, službu udělá uplně stejnou. A sedí mi i teď, jako brunetě, takže už asi vím, který stín z téhle paletky mi zmizí jako první :D mě ji manžel kupoval za 40€ ale teď už stojí 45. Alespoň u nás v Sephoře. 

5.


Posledním favoritem listopadu je mycí gel od LRP Effaclar. Je určený pro mastnou a citlivou pleť a pro mě je to něco jako malý zázrak. Je to pár měsíců, co se mi rapidně zhoršila pleť, ale tenhle gel mi s ní hodně pomáhá bojovat. Mám ho od začátku října a myji se sním každý den ráno i večer (nadvakrát- nejdřív s ním smyji makeup a poté s ním umyji obličej ještě jednou, pro lepší pocit) a ubyla ho jen polovina (je ho 400ml). Opravdu ho můžu jen a jen doporučit, nevím kolik stojí samostatně, já ho kupovala spolu s krémem Effaclar na citlivou pleť za 35€ v lékárně. 

A jaké jsou vaši favorité? Používáte po ceký rok ty samé produkty nebo to střídáte? A nezapomeňte mi napsat jak je to s tou pumpičkou v MACu :D

Loo <3

Žádné komentáře:

Okomentovat

Kritika je hnacím motorem kupředu. Proto děkuji za každičký váš názor a komentář :) Loo