pátek 8. listopadu 2013

OOTD: Naposledy blond!

 

Ano, ano... Podzim se mnou prostě dělá divy a i když jsem se zařekla, že už navždy zůstanu u své přírodní, jemně zesvětlované blond, tak jsem to nedodržela. A je ze mě teda zase bruneta! Haha, teď když nad tím tak přemýšlím, tak bych s sebou měla nosit veškeré prokazovací dokumenty s fotkou pro případ, že by někdo (třeba kdyby mě zastavili policajti :D) tvrdil, že ta na průkazu nejsem já. Budete se smát, ale na pasu mám fotku, kde mi bylo 15-přírodní myší bloncka, na české občance jsem na kluka ostříhaná bruneta, na italské občance skoro platina s extension a na řidičáku jsem bloncka s kratším sestřihem. Jako chápete? :D

Ale dnešní článek měl být o outfitu, tak jdeme na to:

Kalhoty Josephine, boty a košile Jeanseria, pásek Bershka, kabelka Furla



Košile má řasení na rukávu u ramen ,což se mi moc líbí a brala bych tak všechny košile. A pak ta černá mašlička a zlaté knoflíky! Víte, jak mám ráda zlatou, skoro všechny né doplňky jsou laděné do zlata, takže se ni snadno kombinuje!


 
 Pásek měl původně z poutka mašličku, ale ta se mi časem rozlepila a já už ten kousek co jí držel pohromadě nenašla, takže z mašličky ozvláštňující jinak jednoduchý pásek je obyčejné poutko :/

Jste zvědaví, jak vypadám s novými vlasy? Můžete mrknout na můj insta, kde jsem postla trochu tajemnou fotku jak mé vlasy vypadají teď. A příště už mě uvidíte jako brunetu! A navíc - tramtadadá - dorazil mi nový foťák takže kvalita fotek a hlavně videí bude tak jak si zasloužíte, a to ta nejlepší! 

Loo <3

Žádné komentáře:

Okomentovat

Kritika je hnacím motorem kupředu. Proto děkuji za každičký váš názor a komentář :) Loo