středa 20. listopadu 2013

OOTD: Dolce rosa e nera!

 
Ahoj kočky,
dneska pro vás mám jeden starší outfit, na který jsem uplně zapoměla. Je zhruba ze začatku listopadu, těsně předtím než jsem si obarvila vlasy. Tak si teď říkám, že jste mě s mými novými vlasy ještě neviděli, že? :D Tedy, kdo mě sledujete i na mém instagramu tak ano (a kdo mě nesleduje, tak to koukejte napravit ;P ).

   
 
Loni na podzim jsem si absolutně zamilovala kožené leggins. Tehdy jsem si koupila jedny z Bershka, co měli i falešné kapsy a daly se nosit i s kratšími topy nebo svetry. Teď už je můžu nosit leda tak na doma, jak se ošoupaly a proto vyzvídám všude možně, kde sehnat náhradu. Mezitím nosím tyhle, které sice jako "kalhoty" nosit nemůžu, zato mají super hadí vzor. Ale na zimu jsou příliš tenounké, takže mé vyzvídámí nekončí, protože letos moje manie pokračuje.

 
Botky se mi líbily na první pohled. Říkala jsem si, jsou nízké, na těch se mi bude běhat po městě při zařizování jedna radost. No jenže moc pohodlné nejsou a kdoví proč. Ale to stejně nic nemění na tom, že jsou krásné :D
 

Košile a bunda Alcott, řetízek Parure, boty Zuiki, leggins neapolský obchůdek, kabelka Guess
 
Loo <3
 
 

2 komentáře:

  1. Boty nejsou pohodlné?? Tak to je fakt škoda, jsou fakt krásné.. Taky jsem si objednala jedny kozačky nižší, tak snad moje pohodlné budou:-D

    OdpovědětVymazat
  2. Nejsou no, a přitom jsou nízký. Nejspíš jsou špatně ušitý, boooh :D držim palce ať ty tvý budou pohodlnější ;)

    OdpovědětVymazat

Kritika je hnacím motorem kupředu. Proto děkuji za každičký váš názor a komentář :) Loo