pátek 18. října 2013

OOTD: Pink leopard


Ahoj
Dneska si dáme zase klasický ootd článek po včerejším povídání. Je to outfit ze středy, kdy jsem musela na odběry krve (také z toho máte fobii?). Lilo jako z konve, no naštěstí s sebou vzala švagrová deštník, ale i tak nám zmokly nohy od stehen dolů, a jaká nám pak byla zima, brrrrrr. Naštěstí se později počasí umoudřilo a zbytek dne bylo krásně a teplo. Tak jsme si říkaly, že už se musíme připravit na deště, zima je za rohem a to pak sluníčko uvidíme jen sporadicky :/

 


Měla jsem náladu na mé nejoblíbenější tričko, kterým je toto z Tally Weijl, už jste ho mohly několikrát vidět na blogu. Džíny mám z trhu, aspoň myslím , botky z Jeanseria, což je jeden místní obchůdek, který ale prodává stejné věci, co nabízejí na trzích. Kabelku Furla už také znáte, totéž modrý náramek Stroili oro, novinkou v mé bižu je zlatý náramek a náušničky z H&Mka. A pak už jsem měla jen leopardí šátek z Bershky kolem krku aby mi nebyla zima na krk, přeci jen má tričko celkem hluboký výstřih a nebylo nejtepleji, takže...


Na obličej jsem pak nanesla jen transparentní pudr, trochu bronzeru, rtěnku Dior v odstínu Rose Junion , trochu černého stínu do vnějšího koutku z Naked 2, který jsem hodně rozblendila a řasenku.

Loo <3

2 komentáře:

  1. Moc pěkné, ty boty jsou super a ten šátek vypadá skvěle, mám podobný, ale v šedé:)

    OdpovědětVymazat
  2. A to byly za pár korun :) v šedé bych ho brala taky! :)

    OdpovědětVymazat

Kritika je hnacím motorem kupředu. Proto děkuji za každičký váš názor a komentář :) Loo