sobota 5. října 2013

OOTD: Emerald, gold & leather leggins!


Ahoj zlatíčka,
tak se mi zdá, že můžu definitivně uklidit všechny letní sandálky a oblečení, protože začalo být pořádně chladno. A začalo to pěkným skokem z třiceti stupňů. No nic, nezbývá než si zvyknout a vytáhnout svetry a teplý botičky  :)






Fotky outfitu jsou ze včerejšího odpoledne, kdy jsem nemusela být vyloženě venku a jen jsem autem jela vyzvednout manžela a do lékárny. Jinak bych si vzala ještě svetřík, protože foukal hodně studený vítr. Fuj. Také nemáte rádi vítr? Můj je to vyloženě nepřítel :D

+1bonusovka: všudepřítomný a zvědavý Snoopy. Také jste někdy nerozhodné jaký filtr použít? ;)

 
Na sobě mám košili Tally Weijl, legíny Bershka, náramek Byjoux, řetízek Claire's, botky z trhu a kabelka byl dárek od švagrové. 
Mějte fajn zbytek víkendu :*
Loo&Snoopy




2 komentáře:

Kritika je hnacím motorem kupředu. Proto děkuji za každičký váš názor a komentář :) Loo