pátek 25. října 2013

FOTD: Inspirazione viola


Ciao holky,
Dlouho tu nebylo face of the day, já vím. Ale fotky, které momentálně kouzlí můj foťák opravdu nestojí za nic, a navíc se poslední dobou líčím málo a to jen ve spěchu do práce. Včera jsem si ale dělala pořádek ve složkách v pc a našla tohle zapomenuté fialové líčení a i když si nevybavuju všechny použité produkty, tak jsem si řekla, že vám ho i tak ukážu. Jen tak, pro inspiraci.



Make up routine je u mě stále stejná, takže neni nijak těžké si vzpomenout, horší je to s očima:
  • MAC Studio Fix Fluid (NW13)
  • Rimmel Match Perfection concealer (010 Ivory)
  • Rimmel Stay matte powder (003 Peach Glow)
  • Pretty Woltz Italiana Fashion Blusher (03)
  • co jsem pouzila na rty uz nevim
  • Eyeprimer (UD nebo Kiko)
  • Stiny myslim, ze jsou z Naked 2
  • Kiko Colour Shock cream eyeshadow (05)
  • Essence gel eyeliner (01 Midnight in Paris)
  • Rasenku uz netusim jakou jsem pouzila :(


Loo <3

Žádné komentáře:

Okomentovat

Kritika je hnacím motorem kupředu. Proto děkuji za každičký váš názor a komentář :) Loo